Hendikep je deo ljudske različitosti i sve barijere koje postoje su kreirane od strane društva. Na nama je da zajedničkim snagama radimo na tome da se te barijere, kao i stigma koja okružuje hendikep uklone, govori Sara Bošnjaković u intervjuu za Danas.
Sara Bošnjaković ima 22 godine i oštećen sluh za 80 odsto, ali je to ne sprečava da se uspešno bavi digitalnim marketingom već četiri godine i radi sa najvećim brendovima kao što su „Imlek“, „Ceresit“, „Moment“, „Telenor“, „Hipp“, „Loctite“ i drugim.
„Kao mala sam imala veoma česte upale uha koje su rezultovale oštećenjem sluha. Godinama, to oštećenje sluha je napredovalo, pa tako sada mogu da čujem samo pomoću slušnih aparata i razumem govor ako čitam sa usana“, priča Sara za Danas.
Ona navodi da joj je i pored svih problema, muzika velika ljubav – od malena svira gitaru, u muzičkoj školi je išla na solo pevanje i naučila da svira klavir, a od skoro svira i ukelele koje posebno voli zbog lakoće sviranja i kompaktnosti.
„Muzika mi je veoma pomogla tokom godina, naručito jer pored oštećenja sluha imam i tinitus, odnosno konstantno zujanje u ušima uzrokovano gubitkom sluha. Kada stavim slušalice i pustim muziku sa čistim zvukom, taj zvuk skoro potpuno maskira tinitus i značajno mi olakšava rad jer se ne fokusiram na zujanje“, objašnjava naša sagovornica.
Kompletan intervju možete pročitati na portalu dnevnog lista Danas